Chestionar satisfactie clienti – Spital Victoria

Stimata/Stimat asigurat,
In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in Spitalul Victoria si a cresterii calitatii acestora, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos si de a depune acest chestionar la receptia Spitalului.
Raspundeti la intrebari bifand varianta care descrie cel mai bine situatia dvs. Nu trebuie sa va semnati, acest chestionar este anonim.

Raspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

  • Varsta dumneavoastra in ani:
  • In ce sectie ati fost internat?
  • La internare, ati fost insotit pe sectie de:
  • Va rugam sa acordati calificative pentru urmatoarele servicii:
  • Cazare:
  • Curatenie:
  • Alimentatie:
  • Atitudinea personalului de la camera de garda:
  • Timpul acordat de medicul de salon pentru consultatia dumneavoastra:
  • Calitatea ingrijirilor medicale acordate de:
  • Medicul de salon:
  • Asistentele medicale:
  • Infirmerie:
  • La explorarile de pe alte sectii/alta unitate sanitara ati fost insotit de:
  • Ati fost instruit asupra modului in care ar fi trebuit sa primiti medicamentele pe cale orala (tablete, pastille)?
  • Administrarea medicamentelor pe cale orala (tablete):
  • S-a facut sub supravegherea asistentei?
  • Ati primit medicamentele pentru 1 zi de tratament?
  • Medicamentele administrate in spital:
  • In cazul in care medicamentele v-au fost cumparate de familie, care a fost procedura?
  • Ati fost multumit de ingrijirile acordate:
  • In timpul zilei:
  • In timpul noptii:
  • Sambata, duminica si sarbatorile legale:
  • Impresia dvs. generala:
  • Daca ar fi necesar sa va internati, ati opta pentru acelasi spital:
  • Observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirilor medicale din timpul spitalizarii: